jonasmunckhammar

Mitt livs bästa form

Kategori: Livet och lite till

Jag känner mig glad, lycklig, stolt och blickar med glädje framåt. Jag känner att jag är i mitt livs bästa form och det tack vare flera olika faktorer. Jag har i 24 år ätit för lite, och känner nu hur kroppen vaknar till. Det ökade kaloriintaget har gett mig ökad metabolism mer energi till träningspassen. Detta har även hjälpt mig att öka i muskelvolym.
Jag känner samtidigt att jag inte lagt på mig allt för mycket fett. En anledning är faktist det ökade matintaget då jag orkar träna hårdare. Och mycket har jag Celsius att tacka för, en naturlig fettförbrännare som ger ökad energi. Jag mår otroligt bra av att dricka dem. Om ni inte har prövat så gör det, smakar otroligt gott och ger en härlig energi kick. Ska försöka dela med mig av någon bild under morgondagen.
 
Så lärdomen blir att se till att ni får i er tillräckligt med mat och träna hårt. Pröva Celsius och känn skillnaden.

Ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: