jonasmunckhammar

Dags att starta det nya året!

Kategori: Månadens mål

Nu är det nya året här och 2014 är MITT år. Jag ska bli farsa och jag ska göra tävlings debut i Men's physique.
Jag är mer taggad än vad jag nånsin varit och ska få hjälp av min vän och kollega Samme. Ska bli riktigt kul att få lite hjälp och pushning.
Då tävlingen är 30 nov är det slut datumet. Och jag hoppas ni alla vill följa min resa dit. Nu fortsätter vi att bygga volym och äter som vi gjorde i december ;)
(mer detaljer om träning och mat kommer vi igång med snart igen)
Ha det gött!

Kommentarer

  • Hawbor säger:

    Du kommer att fixa det här alldeles galant coach!
    jag tror på dig ♡

    2014-01-07 | 20:38:48
  • litenmickis säger:

    Totalt glömt bort o fixa din blogg! Sorry!! Fixar den imorgon, nu kör vi satan det här året ;) kommer bli grymt!

    2014-01-07 | 22:12:31

Kommentera inlägget här: