jonasmunckhammar

Alla kan lyckas

Kategori: PT

Som vanligt får jag börja med att ursäkta bristen på inlägg.

Nu vill jag prata om en stark man som ville ändra på sina vanor. Alla har nog hört talas om sambo-kilon, man är tillfreds med livet och vill bara njuta av allt runt omkring och man glömmer bort att ta hand om sig själv. Robert Mukkavaara lyckades ändra på detta. Han njöt av livet med sin sambo och glömde bort sig själv, men till skillnad från många andra vakna han upp och ville ta hand om sig själv lika bra som han tog hand om sin familj. Ni ser före och efter bilder längst ner. Vi började med att förbränna bort extra kilona genom morgon promenader. Som jag skrivit om innan är det ett otroligt effektivt sätt att bränna fett. Robert började rasa i vikt och tappade snabbt 13 kilo. Självklart styrketränade han under tiden också, många tänker inte på att det är fettförbränning men för många behövs väldigt lite cardio. När många extra kilo var borta ville ju Robert som alla killar framhäva musklerna. Vi började med muskelökning och muskel definition. Superset och dropset, långsamma kontrollerade rörelse la grunden för styrkeprogrammet. Vi vill ju bygga större muskler och inte större egon. Nu fortsätter Roberts resa och jag fortsätter vara vid hans sida.

Jag tror inte så mycket mer behöver sägas utan bilden talar för sig själv. Om ni också har mål ni vill ha hjälp att uppnå så var inte rädda för att höra av er.

(Kolla in armarna och magrutorna som är på fram marsch)

 
 
Ha det gött!

Kommentarer

  • janina säger:

    Hur långa morgonpromenader rekomenderar du? :)

    Svar: Minst 40 min. Det ska inte vara jobbigt men du ska känna att pulsen ökar lite
    JonasMunckhammar

    2013-11-08 | 14:06:24

Kommentera inlägget här: