jonasmunckhammar

Dagens motto "omväxling förnöjer"

Kategori: Dagens träning

 Idag var det dags för veckans andra bröstpass.
Jag tror det här stämmer för dem flesta, man hittar det som funkar och är då motvillig till att ändra. Så här har jag känt men omväxling är väldigt viktig för att fortsätta att utvecklas. Så idag körde jag ett böstpass som inte alls är likt vad jag brukar köra. Och så här såg det ut:
 
Dips/viktade dips
Incline cable press (hiss set)
Pullover
Stående kryssdrag nedifrån
Armhävningar i smithmaskin
Lutande flyes i kabelmaskin
Cable crossover
Decline bench smithmaskin
Sen för att dra tillbaka axlarna lite:
Rear delt flyes
Shrugs
 
Jag fick inte samma pump som normalt men jag vet att detta kommer till nytta nästa bröstpass :) "Omväxling förnöjer"

Undrar ni hur någon övning går till väga så fråga
Ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: