jonasmunckhammar

Dags för tävling!

Kategori: Månadens mål

Hej hur går det för alla, har ni räknat ut hur mycket ni ska äta? När det kommer till kosten är tajmingen ALLT man kan unna sig lite nån gång men det ska vara vid rätt tillfälle. Jag tänkte gå in på det lite imon för idag vill jag prata om tävlings debut. Den 27 oktober ska jag göra tävlings debut. Det är ingen posering utan en prestations tävling, bestående av tre grenar. Chins, dips och 1 min rodd. Där det handlar om att göra så många rep som möjligt med strikt form samt ro så långt som möjligt. Så nu går träningen från få tunga rep till lite lättare och fler för att förbereda mig inför tävlingen. Mitt mål är att klara 25 chins, 40 dips och 300+ på rodden. Klarar jag det hoppas jag det räcker långt. Jag kommer dela med mig av resultatet oavsett hur det går men nu dags att sova så jag orkar träna hårt imon.
Vi hörs imon angående tajming.
Ha det gött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: